Kawen Best Ke????


Salah seorang member celaka gua iaitu Encik Afique bagi komen mengatakan yang gua ni tidak percaya kepada perkahwinan.. OK.. gua sendiri yang taip ayat tu, takkan gua tak nak mengaku la plak kan? Sebagai lelaki hebat yang cemerlang lagi berwawasan.. gua rasa ayat tu kena ubah la...

Kompom suma orang akan label gua bebual tamil kan? Gua tak kisah... tapi jangan la kutuk gua keras-keras pasal sekarang hati gua selembut sutera ... awww... Gahgahgah.. Gua demam lagi siottt.. harini 37.9 celcius..kalau letak telur biawak kat dahi gua, kompom bley menetas biawak komodo versi kembar siam.


Kawin Best Ke? Gua menaip sambil fliphair.. Ntah la.. gua pun tak tau. Pasal gua rasa kawin ni mahal kot. Tapi gua nak story jugak pasal subjek munakahat ni. Dan ini semua salah abang sedara gua yang baru balik dari Al Azhar, si Muhammad Khairuddin Jailani.. grrrrrr..


Beberapa minggu lepas, gua ada meeting ngan abang sedara gua kat Coffee Bean Taman Permata ny.. so topic yang kitorang selalu bebualkan memang pasal dunia dan ekonomi sejagat je, dia dengan economy Islam dan muamalat dan gua dengan teory economy capitalism dan dunia Islam.. Kalau berjumpa kompom bertekak, berdebat sampai orang sekeliling ingat kitorang berdua calon-calon pemenang hadiah Nobel economy.. hahahahha

So, sedang abang sedara gua shiok story pasal kelebihan Dinnar dan Dirham serta dengan ulasan dalil ayat-ayat al-quran dia., skali bley termasuk plak bab perkahwinan (macam mana bley termasuk, jangan tanya gua, gua pun tak tau) So gua pun katalah yang gua ni tak percaya kepada perkahwinan.haha (saje je) :')




After that, Khairuddin Jailani ajak gua skali pergi Masjid Al Khairiah untuk Marghrib.. after jemaah, ada ceramah la plak.. skali tajuk ceramah, "Kewajipan Berumah-tangga" DANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pergh.. gua rasa macam ada orang nak prank gua. Apsal gua non-stop kena brain-wash ni? Gua diserang bertubi-tubi.

So, malam tu jugak gua ikut abang sedara gua Khairuddin Jailani kat Muslim Convertion Centre, Haig Road.. well, dia kerja sana sebagai Finance Executive, so gua tanya dia, takde jalan lain ke kalau tak kawin? Then he just ask me, "apsal ko takut sangat nak kawin?".. Hmm... betul jugak, bakal bini gua bukannya nak makan gua pun.. hahahaha..

OK.. gua jujur sekarang, gua memang takut! Bukan takut bini, tapi gua takut jadi macam member-member gua yang lain yang berkahwin lepastu abaikan bini dia, pukul bini atau abaikan tanggungjawab terhadap bini... Demm... gua tak dididik oleh mak gua untuk koang ajoor ngan pompuan. Cuma mak gua ajar gua untuk loyar burok ngan pompuan je... hahhahahaah..

HAHAHAHAHAHA ok la...fuck ape gua mengarut ny



No comments:

Post a Comment