Dilema Seorang Bachelor Berjaya

Assalamualaikum...setelah beberapa lama....hary ny gua terniat nak mengupdate blog gua...hary ny dh 11 March 2012.... :')


Gua sangat konpius, rasa macam dalam dilemma je sekarang ni.

Post gua banyak tak publish, semua terperap kat dalam draft kerana semua post gua panjang berjela..

Nanti gua kasi post panjang-panjang, korang plak penat nak baca, tapi dalam hati sanubari gua ni ada banyak benda nak membebel dan berkongsi cerita hidup gua yang penuh kecelakaan..

Pagi tadi gua hantar private messege kat Lisa Surihani melaui twitter, gua tanya sama ada dia pergi Batu Caves tak harini, mana la tau kalau-kalau Lisa celebrate Thaipusam. Bley gua teman dia mendaki tangga kat Batu Caves yang setinggi 270 anak tangga. Tapi Lisa tak balas-balas lagi.

Gua plak daripada semalam tak bley tido, gua sampai KL pukul 2 pagi tadi dan sampai sekarang gua tak tido.

Hmm.. agak-agak kalau gua kasi post yang panjang-panjang lagi, korang menyampah tak dengan gua? Hmm gua tengah konpius ni.

Tapi lantakla.. kalau mood gua best esok nanti, gua post publishkan salah satu daripada post gua yang panjang lebar..


Apa2 pon...gua tetap ingat, cinta, sayang, loving, fuckit cinta ex gua merangkap first love gua merangkap best friend forever gua merangkap kekasih haty gua merangkap suri haty gua merangkap cinta kekal abadi gua merangkap teman gelak ketawa gua merangkap teman gaduh gua merangkap benda yg gua boleh mengutuk merangkap tempat gua meluahkan kesedihan gua merangkap teman sehidup semati gua...gua bnyk nak membebel ny tapi nnti Mr Google ny mengamuk kt gua plak...




Ny la awek gua merangkap bekas gua merangkap first love gua...gua gelar dia Nurfatihah Masrurah binti Mohammad...dye ada lesung pipit, muka yg cantik...senang cerita dye baik dan baik...tp dia mntk clash sama gua...bkn gua jahat..fuck gua seorang yg baik sebenarnya..gua tahu beliau ada problem yg x dapat dikongsi bersama gua...a[a2 pon gua tggu masa beliau nk bagitahu gua problem beliau yg sebenarnya...gua sggp menunggu walaupon 1 minit....HAHAHAHA...fuck gua cinta beliau ny tahap gua benci meluat terhadap Fasha Sandha..sepanjang career gua sebagai khalifah di planet BUMI ny..( OHH AYAT INI TERLAMPAU CELAKA )..beliau je la perempuan yg berjaya memikat haty gua...apa2 pon gua x nak ckp mcm kera..gua sayang dn akan tggu dye...utk maklumat penstalker sekalian...gigi beliau ala2 rabbit a.k.a SANDY dalam cerita SponsBob...HAHAHA ( MAMPOS GUA KALO DYE BACA ENTRY NY )

p/s : jgn sebarkan kt orang ramai

4 comments: